Retourneren
Bedenktijd/retour
Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt/past of misschien dat er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jou vervoerder. Je kunt ons om een retourlabel vragen dat je alleen uit hoeft te printen.
Let wel op want we accepteren bij kortingen van 60% of meer geen retours, dat betekend dat het artikel dus niet terug mag, denk dus eerst goed na of je het wil. Als je dus een kortingscode gebruikt van meer dan 60% accepteer je deze regel.
Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren zoals labels en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@s-ter.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jou retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Binnenkort kun je ook een retourformulier downloaden wat je met je retour mee kunt sturen.
Mocht het product beschadigd/ incompleet of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@s-ter.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product. wij nemen de kosten van het opnieuw verzenden voor onze rekening.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.